Audi Q5 Forum banner
21 - 40 of 53 Posts
Tak, to zależy od rynku.

Obecne modele w Wielkiej Brytanii nie zapamiętują ustawienia, więc przy każdym uruchomieniu silnika system jest automatycznie włączany.

Mod jest (był) niezbyt szeroko znany, ale dość prosty i błogosławieństwem, jeśli nie lubisz tego systemu.

Oczywiście możesz po prostu nacisnąć przycisk za każdym razem, gdy wsiadasz do samochodu, jeśli chcesz, co nie jest dużym problemem, ale zaprogramowałem mój system start/stop dokładnie tak jak Twój SteveMak i teraz w ogóle nie ma z tym problemu
Image
Czy ten mod jest wykonywany tylko w konfiguracji pokładowej samochodu, czy potrzebujesz specjalnego sprzętu itp.?
 
Potrzebujesz kabla i oprogramowania VAGCOM/VCDS, aby to zrobić, warto wydać pieniądze, gdy użyjesz go kilka razy!
 
Discussion starter · #23 ·
Właśnie to zrobiłem - wydaje się działać dobrze. Ustawiłem też swój na 60 - więc uruchamia się ze startem/stopem tak, jak było ustawione, gdy ostatnio wyłączyłem samochód.

Co za wspaniałe znalezisko - bardzo dziękuję za opublikowanie tego. Zrobiłeś mi dzień!!
 
Moduł 03>Adaptacja>Rozdział 58 (0=Normalny 1=Wczesny 2=Późny)
 
Wolę to całkowicie wyłączyć, ponieważ nie jestem przekonany, że ciągłe uruchamianie i zatrzymywanie jest dobre dla elementów silnika w dłuższej perspektywie, na przykład dla rozrusznika, a oszczędność paliwa i CO2 jest znikoma.
 
Wolę, żeby było całkowicie wyłączone, ponieważ nie jestem przekonany, że ciągłe uruchamianie i zatrzymywanie jest dobre dla elementów silnika w dłuższej perspektywie, szczególnie dla rozrusznika, a oszczędność paliwa i CO2 jest znikoma.
Całkowicie się z tobą zgadzam, ale myślę, że mogłeś mnie źle zrozumieć...

Mówiłem o czułości Hill Hold w twoim samochodzie, a nie o Stop/Start, a kod, który zamieściłem, pomógł innym ponownie zakochać się w tym systemie.
 
Aha, rozumiem.
Ale to dla mojego RS4, on nie pamięta ostatniego ustawienia, więc muszę to aktywować za każdym razem, gdy uruchamiam samochód. Chciałem tylko sprawdzić, czy mogę zrobić to samo dla niego za pomocą vag com i zapamiętać ostatnie ustawienie.
 
Jestem pewien, że nie jesteś sam i znajdzie się ktoś, kto albo znalazł właściwe kodowanie, albo stwierdził, że nie da się tego zrobić
Image
 
Mogę potwierdzić, że poniższy tryb vag działa w moim Q5:

- moduł 09-Cent. Elec.
- wprowadź kod bezpieczeństwa (wyświetlany domyślnie) (mój to 20113)
- Adaptacja, Typ Kanał 34 i naciśnij przycisk Odczyt, powinien wyświetlić domyślny numer fabryczny.
odejmij 4 od wartości --> Start&Stop zawsze wyłączony
dodaj 32 do wartości --> zapamiętaj ostatni status
- testuj i zapisz

Oprócz tych wartości, jeśli dodasz 64 do wartości, podświetlenie przycisku Start & Stop zostanie odwrócone: wyłączone, jeśli Start & Stop jest wyłączony, i włączone, jeśli Start & Stop jest włączony.

Mój oryginalny numer samochodu to 28 i zmieniłem go na 60. Więc jeśli ostatnim razem Start / Stop jest wyłączony (światło jest włączone), to po włączeniu silnika następnym razem nadal jest wyłączony (światło nadal jest włączone).

Albo jeśli chcesz pozbyć się tego dodatkowego światła na przycisku, po prostu wpisz numer swojego samochodu + 64 i zapisz.

Nie mogę być szczęśliwszy.
wielkie dzięki! zrobiłem ustawienie na moim Q5! teraz wreszcie rozwiązuję tę irytującą rzecz! dzięki!
 
Zamiast wyłączać, czy próbowałeś zmienić czułość HHA, aby sprawdzić, czy wolisz?

Moduł 03>Adaptacja>Rozdział 58 (0=Normalny 1=Wczesny 2=Późny)
Aby było jaśniej, mówiąc HHA, masz na myśli przycisk na poniższym zdjęciu? Czułość oznacza, że HHA utrzyma samochód szybciej lub wolniej po zahamowaniu samochodu, aby się zatrzymać, prawda?

 

Attachments

wielkie dzięki! Zrobiłem ustawienie na moim Q5! Teraz w końcu rozwiązuję tę irytującą rzecz! Dzięki!
Chciałbym to zrobić na moim Q5, ale nie wiem od czego zacząć, gdzie początkujący powinien zacząć?
Dzięki......
 
Mówiąc jaśniej, czy przez HHA masz na myśli przycisk na poniższym zdjęciu? Czułość oznacza, że HHA utrzyma samochód szybciej lub wolniej po zahamowaniu samochodu, aby się zatrzymać, prawda?

View attachment 6217
Sam nie próbowałem tego kodowania. Natknąłem się na to, przeglądając coś innego i pomyślałem, że może to pomóc innym. Uważam, że asystent ruszania pod górę (wyposażenie standardowe bez przycisku) w moim SQ działa dobrze i nie wymaga żadnej regulacji, ale gdyby tak było, to to kodowanie byłoby moim punktem wyjścia.
 
Chciałbym to zrobić w moim Q5, ale nie wiem od czego zacząć, gdzie początkujący powinien zacząć?
Dzięki......
Kup kabel VCDS, załaduj oprogramowanie na laptopa, podłącz do samochodu i koduj (robiąc notatki o każdej zmianie!)...

Jeśli potrafisz korzystać z systemu Windows i myszy/klawiatury, będziesz mógł używać VCDS do wykonywania wielu zmian, które ludzie odkryli, aby ulepszyć swoje samochody.
 
  • Like
Reactions: MrH
Dzięki, znalazłem obraz VCDS, gdzie mam go teraz podłączyć do samochodu?
 
Znalazłeś 'obraz'? Masz kabel?
Myślę, że powinieneś najpierw przeczytać i dobrze to zrozumieć, zanim zaczniesz podłączać coś do swojego samochodu
Cóż, najpierw obraz, a potem zakup, gdy zrozumiem. Czy w q5 jest gniazdo na kabel?
 
Pod kierownicą znajduje się gniazdo.
Zapomnij o znalezionym obrazie.
Każdy kabel, który zdecydujesz się kupić, będzie dostarczany z wersją oprogramowania VCDS, która z nim działa, niezależnie od tego, czy jest to tania kopia kabla, czy oryginalny kabel vagcom.
 
21 - 40 of 53 Posts